اکورد تقدیر از شادمهر

موسیقی (نت)
نت کیبورد
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باران موزیک و آدرس note-music.LoXBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 اکورد تقدیر از شادمهر با ریتم ۴/۲
Gm              A#                          G#          A#           Gm          Cm
باید تو رو پیدا کنم شاید هنوزم دیر نیست          تو ساده دل کندی ولی    تقدیر بی تقصیر نیست
    Gm           A#                        G#          A#         Gm    Cm
با این که بی تاب منی بازم منو خط می زنی       باید تو رو پیدا کنم تو با خودت هم دشمنی
Gm     A#             G#     A#               Gm   Cm             Gm             Cm
کی با یه جمله مثل من می تونه آرومت کنه         اون لحظه های آخر از رفتن پشیمونت کنه
Gm                      G#           A#              Gm      Cm             Gm                 Cm
دلگیرم از این شهر سرد این کوچه های بی عبور      وقتی به من فکر می کنی حس می کنم از راه دور
Gm      G#              A#                    G#      A#             Gm         Cm
آخر یک شب این گریه ها سوی چشامو می بره    عطرت داره از پیرهنی که جا گذاشتی می پره
Gm        G#            A#                  G#      A#         Gm              Cm
باید تورو پیدا کنم هر روز تنها تر نشی                 راضی به با من بودنت حتی از این کمتر نشی
Gm       G#        Gm      Cm           Gm       G#     Gm                    Cm
پیدات کنم حتی اگه پروازمو  پرپر   کنی              محکم بگیرم دستتو احساسمو باور کنی 
Gm       G#           Gm               Cm         Gm       G#           Gm                Cm
باید تورو پیدا کنم شاید هنوزم دیر نیست         تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیر نیست


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 19 شهريور 1398برچسب:, ] [ 8:45 بعد از ظهر ] [ saeed ejazi ]
About
Blog Custom

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 67755
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





مرجع کد آهنگ برای وبلاگ

کد آهنگ های مرتضی پاشایی


فور یو چت